25 Ekim 2010 Pazartesi

I whip my hair back and forth...


Saçlarımdan açıcam muhabbeti, etrafımdaki herkes uzadığı yönünde hem fikir. Üstelik kullandığım saç şekillendiricisi 1 sürüşte 1 haftalık banyo yapmamış imajı yarattığı için pasaklı, pis, öeagk filan diyorlar. Şu dünyada saçlarım kadar taktığım birşey yoktur benim. Hep düz bir saçın hayalini kurmuşumdur. Günümüzde erkeklerin saçlarıyla kadınlardan çok uğraştığını düşünürsek benim ergenleşme zamanlarım bu konuda çok acılı geçti. Akranlarım binbir concon modelle gezerlerken ben jöle dışında birşey bilmezdim. Dalgalı saç + Jöle = Felaket. Hep aynada istediğim gibi diker, oha oldu derdim, okula bir giderdim "sokakta böyle mi dolaştım lan" ben dedirtecek kadar saçmasapan olurdu. Diğerlerinin saçları düzdü filan ona yoruyordum, halbuki değilmiş, jöle ıslak bişi amk, düz saçı bile kıvırır. Hayallerimdeki saça ulaşabilmek için o kadar kastım ki, bir saç kesimini 50 liradan açan berberlere bile gittim ulan! Neyse yıllar geçti, saça şekil vermeyi ufak ufak öğrendim bazen saçmaladım. Ama yine de hep duyduğum şey "çok dikmişsin" oldu. Şimdi bakıyorum da o eski fotolara, harbiden çok dikmişim, İstanbul'da adeta bir adet Özgürlük Heykeli gibi geziniyormuşum, breh breh.

Bu aralar yine papazları oynuyorum, son berbere gidişimin üstünden 5 ay filan geçti. Geçen gideyim dedim adam 10 dk beklersin dedi, dedim "sk..ler". Neyse saçıma harbi takığımdır, başka hiçbirşeye takık olmadığım gibi. Saçlarım b*ktan olsun, üstüme altın semer de giydirsen kendimi eşek gibi hissederim.

Bu saç muhabbetini neden yaptım ben? Will Smith'in kızı Willow Smith bir şarkı çıkardı geçenlerde. İsmi "Whip My Hair". Hiç şarkıyı dinleyip saçlarımı savurmak gibi bir hayalim olmadı ama şarkı harbiden ultra catchy birşey. Üstelik bu bacak kadar bokun sesi Rihanna'dan filan iyi he. Ufaktan patlamaya başladı internet alemlerinde bu şarkı, siz de bir kere dinlediniz mi, saça yapışan sakız gibi yer edinecektir bünyede. Aslında böyle veletlere sinir olurum, buna da ilk görüşte kıl kaptım ama şarkıyı dinleyince "benim de kızım böyle şarkı söylese ben de verirdim piyasaya lan" dedim. 


Hiç yorum yok: