3 Kasım 2010 Çarşamba

Katy Perry - Firework: Aneam kadın alev aldı lan



 

Katy Perry'i hiç sevmezdim ben. Ki hatun, her erkeğin fantezisi "girl-on-girl action" olayına soundtrack yapıp, "i kissed a girl" diye çıktı ortaya. Çok antipatik geliyordu bana, o viyaklayan domuz gibi sesi filan, ilk albümüyle kaybolsun gitsin diyordum. Sonra daha da beteri geldi, California Gurls. Şarkının boktanlığı bir yana, şaka gibi bir de mavi saçlarla piyasaya çıkmıştı bu sefer. Hay dedim senin mavi saçına...

Şimdi Firework diye bir single yayınlamış 2. albümü "Teenage Dream"den (bu arada albümün deluxe edisyonunu görürseniz D&Rda filan alın da elinize bir koklayın albüm kapağını :)) Dedim kesin "beni havaifişek gibi uçuruyorsun, kökle sevgilim kökle" bir şarkı yapmıştır. Yok yapmamış. Christina Aguilera'nın "gay de olsan şişman da olsan, hatta harbiden çirkin de olsan hepimiz güzeliz, hepimiz çiçek" modlu şarkısı Beautiful gibi bir "sendeki potansiyel kimsede yok hacı" parçası olmuş Firework. Verdikçe veriyor gazı azınlıklara. Son günlerde yurtdışında yaşanan intihar olaylarını, gençliğin s*kimdirik bunalımlarını filan düşünürsek yerinde bir hareket...

Klip şarkıdan da iyi. Efektleri, yönetmenliği, her haltı düzgün. Hatta baya iyi. Öyle ki, Katy Perry'nin göğsünden çıkan havai fişekleri ilk gördüğümde "aneamm kadın alev aldı lan!" dedim, o derece boşluğuma denk geldi. Böyle işe yarayan, kulak dolduran işler yapsa şu Perry'i daha çok seveceğim, artı olarak hatun aslında baya güzel bir yaratıkmış. Ne diye takıyorsa artık o mavi peruğu, California'sı batasıca.

1 yorum:

Bora Kizilirmak dedi ki...

o tepedeki adamin yakasi bisiklet yaka deel ki bi kerem.