21 Kasım 2010 Pazar

Parenthood: Bana "Hah. Hi." dedi!!


Blogu açtığımdan beri hatta açmadan önce üstüne en çok yazmak istediğim dizi geçen sezon NBC'de başlayan Parenthood'du. Bir türlü fırsat bulamadım, daha doğrusi onlarca fırsat vardı ama ben hep erteliyordum, kafamda demliyordum neler yazacağımı. Az önce dedim yemişim, içimden ne geliyorsa yazacağım. Peki bunu niye az önce dedim?! Zira az önce dizide en sevdiğim karakterlerden olan Julia'yı oynayan Erika Christensen bana "Hah. Hi." diye tweet attı! Evet toplarsak noktalama işaretleri hariç sadece 5 harf. Ve kadın büyük ihtimalle bunu yazmak için sadece 3 saniyesini filan harcadı. Ama ben! Mire! Erika Christensen'in hayatında 3 saniye kapladım lan! Wohooooooo!! :)

Parenthood bir aile dizisi. Aileden çok koca bir klan gibi duran Braverman'ları anlatan dizi şu anda 2.sezonunda...Blah blah blah. Şimdi bu bilgileri geçtikten sonra, içimden geldiği gibi yazacağım...


Parenthood öyle bir dizi ki, ebeveynlikle alakası olmayan beni her hafta en az 3-4 kere ağlatmayı başarabiliyor! Bi' bölümde tam 5 defa ağladım lan! Niye ağlıyoruz? Çok mu dramatik bir dizi? Değil! Çoğu zaman mutluluktan veya karakterlerin gerçekliğinden ağlatıyor bu dizi. Ağlamak güzel mi? Evet dramatik bir şeylere ağlamamak daha da güzel hatta. Hayatın unuttuğunuz yönlerini hatırlatıyor.

Parenthood'da karakterler o kadar gerçekçi ki, şu an getir annem-babam harici tüm sülalemi Braverman'larla değişirim. Ciddiyim! Satarım direk tüm akrabalarımı. Kimse alınmasın. Peter Krause'a amca, Lauren Graham'a teyze, Mae Whitman'a filan kuzen demek! Oyy!

Dizide sevmediğim bir tek karakter yok, tek bir oyuncu yok. Zaten kadronun yarısı daha önceden bir şekilde takip ettiğim, gözüme girmiş kişiler. Kadroyu bana yaptırsalar aşağı yukarı aynı cast'ı oluştururdum. Bu yüzden zaten, bak Friends, Twin Peaks filan bile değil, bugün sorsanız bana "en çok hangi dizinin setinde çalışmak istersin" diye direk Parenthood derim. Benim için tv'nin all stars'ı lan resmen.

Her hafta Parenthood'u belli saatlerde izliyorum, genelde bu yatmadan önce oluyor. Evet yatmadan önce en az 3-4 dizi izliyorum gününe göre ama Parenthood kesinlikle gözlerimi kapamadan önce gördüğüm en son şey oluyor. Sanki ailemden alınmış bir iyi geceler öpücüğü gibi.


Eğer haftada 1 kere kendinizi iyi hissetmek, yalnız olmadığınızı görmek ve bunun yanında sağlam oyunculuklar ve harbiden aşık olacağınız karakterler görmek isterseniz tek adresiniz Parenthood olmalı. Çünkü bu dizi şu anda tv'deki en güzel iş. Hatta gelmiş geçmiş en sıcak, en eğlenceli, en sevecen dizilerden biri.

Hiç yorum yok: