9 Aralık 2010 Perşembe

Hayatımın En Güzel Telefon Konuşması !!!


Günlerdir Thomas Dybdahl'ın October Trilogy'sini almaya çalışıyorum, kodumunun cdon.eu'su kredi kartımı kabul etmiyor. Nasıl moralim bozuk günlerdir alttan alta bu konu yüzünden anlatamam. Başka hiçbirşey istemiyor çünkü canım, o cdler benim olmalı! Neyse, en yakın dostum Alp geçtiğimiz hafta İngiltre'ye gitti, plan cdleri alıp ona yollamak ama olmadı. Alp hiç bişi getirmicek lan bana diye bozuk atıyorum kendi kendime. Adam 40 yılın başında gitmiş, amazon free shipping filan yapıyor ve ben October Trilogy'i alamadığım için başka hiçbirşey almak istemiyorum.

2 gün önce Alp'in Londraya geçtiği vakit, Dybdahl'ın konseri olacağını öğrendik. Üstüne bu konser sırasında adamın cdlerinin de satılacağını. Tutturdum "Alp konsere git, biletin yok ama yalvar içeri gir, al şu cdleri bana" Ama böyle birşeyin olmasına ihtimal bile vermiyorum. Hadi Alp bunu kabul etti, adamı biletsiz içeri alacaklar mı, o cdler harbiden satışta mı olacak filan gibi sorular var. October Trilogy fii tarihinde tükenmiş birşey çünkü. Neyse, Alp gidicem varsa alıcam dedi. Ben bugün tüm gün kafayı kırdım alabilecek mi diye. Ve yaklaşık 20 dakika önce şöyle bir konuşma geçti aramızda...

Alp: Lan, tahmin et şu anda kime bakıyorum?
Emre: Ne? Hasssiktir lan!!!!!!!!
Alp: Lan olm, aldım cdleri, herife gittim böyle böyle Türkiye'de çok büyük bir hayranınız var, imzalar mısınız dedim. Adam cdleri imzaladı lan! Ellerim titrio, sanki ben hayranıyım!
Emre: Dur lan ben kalp krizi geçiriyorum sanırım!


Bırak fii tarihinde tükenmiş cdyi almış olmasını, Alp Alçın gitti Thomas Dybdahl'a cdleri imzalattı lan! Bildiğin Thomas Dybdahl, resmen almış kalemi eline benim cdlerimi imzalamış! 

Yaklaşık 20 dakikadır kendimde değilim. Dybdahl'ın imzasına mı, cdleri ele geçirdiğime mi, Alp'in ne kadar muhteşem biri olduğuna mı coşayım bilemedim.

Çünkü bu hayatımda şimdilik yaşayabileceğim en büyük olay. Bundan büyüğü David Lynch'in elini öpmek filan olabilir ancak. Thomas Dybdahl Türkiye'de çok büyük bir hayranı olduğunu biliyor lan artık! Ve resmen hayatının 10 saniyesini tamamen bana adadı ve cdleri imzaladı. Lan benim Dybdahl imzalı cdlerim var artık!

Üstelik bak "ulan Alp gördü ben göremedim adamı" bile demiyorum, o derece mutluyum, normalde derim çünkü :) Ulan Dybdahl ulan Alçın, gecenin 22:30unda resmen beni fezaya çıkardınız, ne diim ben size!!

Hiç yorum yok: