2 Kasım 2010 Salı

Jason Mraz: Mr. A-Z

Dün Bursa'dan dönüyorum, ne laptop var yanımda ne de okuyacak bir materyal. 1,5 saatlik yolculuğu sıkılmadan geçirebilme olasılığım tamamen ipod'uma bağlı. O yolculuktan beri manyaklar gibi Jason Mraz dinliyorum. Zaten dinlerdim, zaten tapardım kendisine. Ama bu sefer bi başka...Yemin ediyorum bi gün bu adamla takılıyor olacağım ha, sonra Thomas Dybdahl ile tanıştırıcam bunları, benim için bi düet filan yaparlar belki... Çok ciddiyim Jason Mraz gün gelecek Emre Ünaylı diye birinin varlığından haberdar olacak, yazıyorum bak buraya, günü gelince Jason'a da gösteririm "bak te o zamanlar yazmıştım" diye...

Bugün saçımı kestirdim ayrıca...Kestirmeyeceğim demiştim biliyorum, neyse ki fazla bişi gitmedi...Az kilo vereyim Thomas Dybdahl'lıktan vazgeçip Mraz olmaya çalışacağım. Başarabilirsem bahsederim.






1 yorum:

Bora Kizilirmak dedi ki...

Sayende bu herifi ilk kez dinledim ama son kez olmayacak. Bana biraz jazz karismis david bowie ikinci donemi gibi geldi (breh breh) zaktan da biraz Steeley Dan seyttim sanki ama tamamen sprinkle modunda.

California Pistachios cok guzel yanina da kurumu blueberry yummmm.

Yerkene yazilmiyor bence.