5 Eylül 2010 Pazar

Renkörü

Ben renk körü olduğumu bildiğim halde annem "hayır sen sadece renkleri bilmiyorsun" der. Bir bakıma doğru aslında, benim hiç renkleri öğreten bir oyuncağım filan olmadı küçükken. Haliyle öğrenememiş olabilirim. Buna artı olarak testlerle onaylanmış bir renk körlüğüm de var. Hoş, günlük hayatta kırmızı ve yeşili karıştırdığım bir anım olduğunu hatırlamıyorum ama bu teste çok tabi tutulduğumu biliyorum. Ne zaman renk körü olduğumu belirtsem, karşımdaki insan sorar "bu ne renk?". Sorduklarının da ne kırmızıyla ne yeşille alakası vardır orası apayrı bir saçmalık. Bir de miyopluk var ben de. (Buna rağmen olabildiğince en ufak font boyunu kullanırım her zaman!) Bu gözlerle nasıl sinema & tv camiasına atılacağımı merak etmekteyim. O olmadı Grafik Tasarım vs. düşünen biriydim bir de!

Hiç yorum yok: